۴ پاسخ

علائمت چی بود؟

داروهایی که داده برای بچه خوب نیست دیگه حتما...اگه داروهارو استفاده می‌کنی شیر خودتو نده...شیرخشک چی بهش میدی دختر منم شیرخشک نمی‌گرفت یکم بیشتر امتحان کن میگیره من شیرخشک نان میدم بهش

حتما دارو هایی که داده وارد شیر میشن برای همین گفته شیرخشک بدی.
اگه داروها شو میخوری شیر خودتو نده برای نینی یوقت خطر داره

با دکتر دیکه ای مشورت کن

سوال های مرتبط