بچم ۵ماهشه میتونیم ببریمش گلستان شهدا؟

۳ پاسخ

من که نمیبرمش بنظرم سنگینه واسه بچه ها

میگن سرخاک های قدیمی نبری بهتره ولی چیزیه ک بعضی ها میگن خرافه‌اس بعضی ها اعتقاد دارن

اره چرا نتونی

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۷ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۷ ماهگی