۷ پاسخ

نئو زینک خیلییی یه ماه پیش که دکتر گف قطع کن از اونموگه وزنش بهم ریخته تازه دوباره شروع کردم میدم خیلی خوبه

دختر منم اوایل خیلی خوب وزن میگرفت الان دو ماهه وزنش ۱ کیلو اضافه شده فقط

ببین گلم ابگوشت ابشو با نون تیلید کن عدسی ابشو لوبیا اوبسو اینارو همه ابشو بده من از چهار ماهگی اینا و میدادم
بلدرچین عالیه برای بچه بعد پای مرغ حرف نداره

کاش راهی پیدا بشه واقعا منم دارم دو ماهه خودمو میکشم ولی دریغ از صد گرم وزن که اضافه کنه واقعا خستم
بدیش اینه با ۳۷۰۰ دنیا اومد الان اصلا رشدی انگار نداشت الان ۷۳۰۰☹️
منم ۴ روزه دارم نعوزینک میدم انشالله که این ماه نتیجه بگیرم 😢

عزیزم تخم مرغ آبپز صبحانه
عدسی . ابگوشت . لوبیا اینا بشدت وزن میده به نی نی

به منم بگید

ماهلین سه ماهه استپ وزنی زده من به این نتیجه رسیدم ک باید حتما ویتامین و اهن و مرتب بهشون بدی اولین قدم همینه
بعد از اون شیرشو مرتب بخوره و بعد بقیه چیزا........

سوال های مرتبط