۶ پاسخ

از من به همتون نصیحت روز ۱۴ سیکلتون یک سونو بدین اگر فولیکولتون بزرگ بود امپول ازادسازی بزنین که تبدیل به کیست تشه

خانما منم پریودم خیلی تاخیر داشت دکتر دوفامد داد گف پنج روز بخورم پریود شم منم شدم
این قرصم کیست میشه ینی؟ نگران شدم

لتروزول باید بعد مصرفش حتماً بری سونو داخلی انجام بدی قبل از روز ۱۴ سیکلت حدودای روز ۱۲، اگه فولیکول خوب داشتی بهت آزادسازی میده بزنی که کیست نشه. اینجوری نیست که بعدش حتماً باردار بشی یا حتماً پریود شی

کیست میاره

آمپول hcg هم زدی؟

آزمایش بده

سوال های مرتبط

مامان هل مامان مامان هل مامان هفته پانزدهم بارداری