۹ پاسخ

۱۰۰تا

اگر روی شیرخشک رو خونده باشی میگه ک
اول نصف پیمانه آب (مثلاً میخوای ۹۰ سی سی شیر به بچه بدی باید ۴۰سی سی اب بریزی ) بعد ۳پیمانه شیرخشک بریز یه کوچولو حل کن بعد بقیه آب تا همون ۹۰سی سی اب بریز

من از دکتر پرسیدم گفت حجم اخر مهمه اگخ100 میشه 100تا خورده

ذهنو درگیر کردی نصف شبی😂😑

اون چیزی نیست همون پیمانه مهمه که اندازس

من ۱۰۰حسابش میکنم برای دلخوشیم ک مثلا بچم شیربیشتری خورده 😂😬

پیمانه مهمه درواقع ۹۰تا ک میگن منظور ۳ پیمانس چون اب مهم نیست مواد مغذی داخل پیمانس

حساس نشو

شیرخشک نمیدم
ولی ذهنمو درگیر کردی😒😂
یکی جواب بده باتشکر

سوال های مرتبط

مامانِ جوجه طلایی🐣💙 مامانِ جوجه طلایی🐣💙 قصد بارداری