وااای نگووو که پسر منم همینه،از دو ماهگی کولیک و بعدشم پروسه دندون..فقط بهانه میگیره و میخواد کابینتها رو خالی کنه...دلش میخواد همه چیو بهم بریزه،شاید باورت نشه نمیدونیم چجوری غذا میخوریم،میاد سر سفره و.....
احتمالا از دندونشه طفلی ، دختر من دو هفته اینجور بود امروز دیدم دندونش نیش زده
دقیقادخترمنم دیرو انقدباشوهرم دعواکردم واقعااعصاب نداشتم ازدست نیلاهمش میچسب ب من هیچی نمیخوره خواباش کوتاه وهی جیغ میکش ی مدت اصلااااانخوابیدم بخدازیرچشام گودافتاده
من انقد حرص میخورما بخداخرسرسکته اینا میکنم پسرمن خیلی بد گریه میکنه رفلاکس اینا داش یعنی تواینن یسال پدرم دراومده
وااای خواهر پسرمنم بخداازروزی ک دنیااومد کارش یکثره گریه بود بخدا هفته ای سه بارتو راه دکتربودم کلا بیقراه اصلا خودش بازی نمیکنه یکثره میسچبه بمن نه اسباب بازی بازی ن چیزی نزدیک شونزده روزایناس دگ دیوونه شدم ب قول تو خودمو نکشم هنرکردم یکثره گریه میکنه شباام ک توخاب هربیست دیقه نیم ساعت یباربیدارمیشه روانی شدم
جهش رشدیه بچه ها چند وقت یک بار اینجوری میشن یا یه مهارت میخواد یاد بگیره یا دندونه و....
دختر من ک کلا چسبیده ب من حتی بغل باباشم ک بره باز میگه مامان
دندان گلم پستونک میوه خوری میوه له کن بریز توش موز،هلو..بزار فریزر به زد بده باهاش سرگرم بسه خوب میشه ،چون نیک می نه شیر یا میجوه درد میاد دختر منم همین بود با سرنگ بهش شیر میدادم غذا له له،اب قلم بده قاطی غذا جون بگیره ،ابمیوه خنک طبیعی ،فرنی با مغزیجات کم هم شده بده جانم 🌹اینام میگذره مامان مهربون سه چهار روز فکنم 🤲🏻💓
چقد منی😪
ای خواهر تو میگی چند روز من از بدو تولد اینجوری دیگه رد دادم روانی شدم🥹
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.