سلام خانما ب واژنم وقتی راه میرم خیلی فشار میاد آیا عادیه

۴ پاسخ

اره منم اینجوریم
آن حساس میکنم الانه که دیگه رحمم باز بشه بچه بیاد پایین😂😞

نی نی اومده پایین و احتمالا سفالیکه ، منم از هفته ی شما همینجوری بودم هنوزم همینم😢

فک کنم عادیه منم اینجوری میشم

تا حدودی عادیه

سوال های مرتبط