سلام گلم چی خوردی ماشالله وزنش خوبه آره
من دخترم ۳۷ هفته ۴ کیلو دنیا اومد
فک کنم اگه شما تا ۳۹ هفته زایمان نکنین بالای چهار بشه
منم ٣٦هفته ٤روز رفتم ٣٤٠٠بود ولي ميگن خيلي خطاداره و الكيه چون سراولي بهم گفتن ٣٧٠٠بدنياومدني ٣٢٥٠بود
ماشاءالله پسر من به دنیا آمد سه کیلو بود
39هفته 5 روز
ماشالله عالیهههه
۳۶ هفته به من گفتن ۳ کیلوعه ۳۹ هفته با وزن ۳ کیلو و ۱۰۰ دنیا اومد
ماشاءالله
چیکار کردی چی خوردی بچت درشته
ماشالله چه وزنش زیاده😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.