۹ پاسخ

عزیزم،دختر منم همینجور بود،برا دستشویی رفتن مقاومت مبکرد دو ماه گذشت دیدم نمیشه اینجوری،هم خودم عصبی شده بودم هم دخترم،دوباره پوشکش کردم.همه گفتن اشتباه کردی ولی من ارامش اعصاب بچم برام مهمتر بود.

اینایی ک گفتی قل اول منه.

خب چرا خودت و بچه رو اذیت میکنی فعلا آمادگیش رو نداره بذاره 3 ماه دیگه.
تا 3 سالگی زمان هستش

من ۵ ماهه موفق نشدم هنوز🤕🤕

بخاطر اینه خیلی زود گرفتی

پسرت آمادگی نداره خوب

اینجوری هردو اذیت میشین
صبر کن یکم خودش آماده بشه
بتونه بگه

پسرمن باید حتما خودم ببرمش اصلا خودش نمیگه خیلی کم پیش میاد جیش داره بره پشت در سرویس
واینکه شماره دو رو اصلا نمیگه
شبم تاصبح خیس کلا جاش

تو خودت ببرش ازش نپرس یه مدت یه هفته که اینجوری بره دیگه یاد میگیره خودش میگه..تو اصرار نکن که بگه بغلش کن ببرش بعدم یه چیز خوشمزه بهش بده..پی پیشم اولش اینجوری هست بعدش درست میشه و خیلی تشویقش کن وقتی میره دستشویی میکنه

پسر منم دقیقاااااااا مث پسر شما
مو نمیزنه
دیگ‌ رد دادم😐

سوال های مرتبط