میکرو ابرو با دستگاه خوبه یا قلم؟

۸ پاسخ

با قلم عالی من انجام دادم راضی بودم

مال من با قلم خیلی قشنگ شد خواهرم با دستگاه زد بعد ی مدت عین سایه شد

من انجام دادم با قلم خیلی قشنگه

قلم خواهر دستگاه جاش میمونه بعد میشه

قلم زدم عالیه

ببخشید اگه خیلی واجب نیست انجام نده بعد یه مدت کمرنگ میشه باید بری تمدید کنی ، من الان دارم لیزر میکنم که برگردم به ابروهای خودم

من با قلم بوده راضیم

من باقلم انجام دادم خیلی طبیعی درامد

سوال های مرتبط