۱۲ پاسخ

عزییییزمممم

خدا کنه پسر منم زودتر یاد بگیره نه سینه خیز می‌ره نه چهاردست و پا

ذوق نکن خواهر ذوق کردیم ما که الان پاره ایم

ماشالله
پاره ای😂از فردا بدو دنبالش

عزیزممم🤩راه افتادی بری زیر مبل؟؟!😃

ماشالله پسری منم حالتشو میگیره چند روزه حالا کی بره معلوم نیس

وایی خدااااا ماشاالله

منم پسرم هفت ماه و بیست هشت روزشه اما نمیره هنوز

واااااای🥰😍😍😍😍چقدر ذوق داره خدا
بچه منم اولش رفت کلی ذوق داشتم

چه خوووب دختر من هنوز نمیتونه بره

عزیزمممم مبارکه 👍😍

تبریک میگم به لحظات پارگی نزدیک شدی 🤣

سوال های مرتبط