بخورمش یا زوده خاله جونیا

تصویر
۴ پاسخ

فامیلای ما اسم پسرش رو میخواست علیهان بذاره ثبت احوال نذاشته بود میگفته باید از دادگاه نامه بگیرین واسه شمام خواستن؟

نه بخورش لپاشو مخصوصا الله ساخلاسین😍

نمکککک🥰
بنظرم با خامه خوش مزه اس بخورش😁😁

الله ساخلاسین باجی 🥰 🥰

سوال های مرتبط

مامان ماهان🩵 محیا🩷 مامان ماهان🩵 محیا🩷 ۱۵ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۱۱ ماهگی
مامان یزدان🩵 مامان یزدان🩵 ۴ ماهگی
مامان فَرحـღان👼🏼💙 مامان فَرحـღان👼🏼💙 ۱۰ ماهگی
مامان دل آرام🍩🫧 مامان دل آرام🍩🫧 ۹ ماهگی
مامان درسا و دلوان مامان درسا و دلوان ۳ ماهگی
مامان دنیز وایهان♥️💙 مامان دنیز وایهان♥️💙 ۱۵ ماهگی
مامان قلبم ایلیا مامان قلبم ایلیا ۴ ماهگی