بچها شمام گرفتگی بینی دارید؟ که نفستون هم تنگ بشه؟؟

۹ پاسخ

گروه قم میاب

منننن😭در روز هم دارم وقتی دراز میکشم بیشتر میشه

وای من پلیپ دارم توبارداریم بدتر شدم خیلی بده کلا بینیم کیپه خیلی اذیتم😩

منم درگیرشم حس خفگی دست میده 🥺

بله من
شبا کیپ کیپم

اره شبااا

ارهههههه

آره من شبا بینیم کامل کیپ میشه

اره من از ۲۵ هفته درگیرم تاالان

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد