امروز از صبح حس سنگینی توی شکمم دارم و درد پریودی میاد سراغم🙁دردش مثل دوران pms

۳ پاسخ

وای فک کنم از علایم ماه هشت هست چهار تا تایپیک اینجوری دیدم تو ماه هشتم هم بودن

منم غروبی تا الان شکمم سفت میشه خیلی وقتی راه میرم

منم امروز درد مثل پریودی دارم پاهامو میگیره همش

سوال های مرتبط