اخییش من که پریودم 😀 😃 جدیدا هرکی پریود میشه از خوشحالی میخواد کل گهواره رو شیرینی بده 😂
عزیزم بعد زایمان تا یه مدت امکال داره پریود سر وقت نباشه نگران نباش
اخی عزیزم چ بد شد🥺😔
زایمانت طبیعی بوده یا سزارین؟
خب قرص جلوگیری بخور اگ میترسی باردار بشی
اگر از خودت مطمئنی ک کاری نکردید پریود میشی چون من ۲۰رو عقب انداختم بعد رفتم سونو وازمایش گفتن هم کیست داری هم تنبلی تخمدان بعد امپول بهم زدن سه تا بعد هشت روز پریود شدم
منم بچم یک سال و ۵ ماهشه و باردارم
خواستم سقط کنم عذاب وجدان گرفتم نگهداشتم
من دو بار تست زدم منفی شد ۱۵رپز بعدش تستم مثبت شد🥲
منم تا الان پریود نشدم و ادم کلان از همه چی بیخبره🫣
اشکال نداره من این ماه ۲۰عقب انداختم اخرش دبروز پریود شدم رفتم دکتر سه تا امپول پروژسترون بهم زد
این چ برنامه ای هست؟؟
من هنوز از بعد زایمان پریود نشدم ☹️
وای نه ها آدم مگه میتونه هم بچه کوچیک داشته باشه هم حامله باشه تصورشم برا من سخته حاملگی سختی داشتم
همدردیم از استرس دارم میمیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.