باز بزن خیالت راحت بشه چون ممکنه از ده روز بعد موعد نشون بده ولی همون قرص اورژانسی خودش بهم میریزه هورمونارو
من سه ماه بود پریود نمیشدم ولی خیالم راحت بود چون شیر خودمو میدم عادی بود، این ماه شدم
عزیزم مگ کدکس استفاده نمیکنید؟!
۲۰ روز تاخیر داشتی برو سونو خیال خودت رو راحت کنه اینجوری اعصابت میریزه بهم بدتر
همین قرص اورژانسی پریود و نامنظم میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.