۵ پاسخ

باز بزن خیالت راحت بشه چون ممکنه از ده روز بعد موعد نشون بده ولی همون قرص اورژانسی خودش بهم میریزه هورمونارو

من سه ماه بود پریود نمیشدم ولی خیالم راحت بود چون شیر خودمو میدم عادی بود، این ماه شدم

عزیزم مگ کدکس استفاده نمیکنید؟!

۲۰ روز تاخیر داشتی برو سونو خیال خودت رو راحت کنه اینجوری اعصابت میریزه بهم بدتر

همین قرص اورژانسی پریود و نامنظم میکنه

سوال های مرتبط

مامان دوفندق وآرکان مامان دوفندق وآرکان ۹ ماهگی