از بعد تولد اره میزارم
من میزارم از موقعه ایی ک بدنیا اومد بالشتشم نازکه
نه. اوایل بالش فرم گیری میذاشتم حدود یک ماه اما الان نه
اره از چهار ماهگی میزارم
از چند ماهگی باید گذاشت
من اصلااا نمیزارم خفگی میاره
بعد راحت تر میخابن
نه نمیذارم
بله نازکه بالشتش
منم میزارم البته از ۷ماهگی به بعد
من اره ولی همش غلت میزنه و میفتع از بالش بیدار میشه
براهمون ی وقتایی برمیدارم
اره اندازه
نه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.