خانما هزینه زایمان طبیعی و سزارین کسی خبر داره چقدر میشه تقریبی

۴ پاسخ

خصوص اگر بری بیمارستانی که تحت پوشش بیمه تکمیلیتون باشه صفر میکنه من بیمم دی قبلی دوسالرپیش پیامبران بودم الانم دی دوباره میرم پیامبران پرسیدم گفتن صفر میشه با بیمه بجز همراه و غذای همراه با اتاق خصوصی وعکاسی و فیلمبرداری و پمپ درد.هر بیمارستانی که میخوای بری زنگ بزنی به پذیرش یا حضوری بری همه چیو دقیق بهت میگن

بیمارستان خصوصی ؟
سزارین از ۶۰ ۷۰ تومن هست تا ۱۲۰ ۱۳۰
طبیعی هم خصوصی زیاد فرقی نداره نهایت ۱۰ میلیون ارزون تره
علاوه بر اون اکثرا دکترا زیر میزی هم میگیرن
بیمارستان دولتی هم که باید دلیل داشته باشی برای سزارین ،طبیعی هم بعضی بیمارستانا رایگانه بعضیا یکم پول میگیرن

آتیه طبیعی ۷۰ تا ۹۰
سز ۱۰۰ تا ۱۲۰

بیمارستان خصوصی طبیعی ۵۰-۶۰ تومن
سزارین ۸۰ به بالا

سوال های مرتبط