خانوما هماتوم ۳۶در 20 روی دهانه رحم خطرناکه؟🥲

۲ پاسخ

نه عزیز نگران نباش منم داشتم خودش کم کم جذب یا دفع میشه فقط استراحت کن شیاف مصرف کن رابطه نداشته باش

والا منم هماتوم این اندازه ای دارم خیلی خونریزی و لک دارم شما هم مطلق استراحت کن بنظرم خطرناک باشه ولی استرس نداشته باش تا زودتر جذب شه ولی شنیدم پشت جفت از همش خطرناک تره

سوال های مرتبط

مامان پناه
کوچلو مامان پناه کوچلو ۸ ماهگی
مامان آقا مهیار🧿❤️🥺 مامان آقا مهیار🧿❤️🥺 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وششم بارداری
مامان سبحان مامان سبحان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 👼ارمیاجون👼 مامان 👼ارمیاجون👼 هفته دوازدهم بارداری