منم خته نکردم ایشون اگه میخواست نصیحت بشنوه اینجا نمیومد که از حرف بخوره همه شدن مادر اون بنده خدا مادر شده الان شمر
خب دلیل داره نکرده به جای آروم کردم مک می پاشیم رو زخم
من ختنه نکردم چون تا چند ماه زردی داشت بعد دکتر گفت سرما خورده نمیشه بعدشم مدام تو جنگ بودیم آدم میترسید ختنه کنه بعد بدون دوا دکتر بشه
خب بلد نیستین حرف خوب بزنین کلا حرف نزنین کسی بابت حرف نزدن شما ایرادنمیگیره
حالا همتون بگین چقد دیر چقد دیر هی ترس بدین به دل مادر راه حل ازتون خواست نه اینکه اشتباهشو توروش بزنین هی
پسرمنم دوهفته پیش توی ۱۸ ماهگی ختنه شد،ی قطره خواب آور بهش دادن تا ک خورد خوابید و دوساعت بعد از عمل بیدار شد،علاوه بر اون بی حسی هم میزنن،روز دوم هم استامینوفن رو قطع کردم و کاملا خوب شد و دیگه هیچ دردی نداشت،،،منم خودمم خیلی نگران بودم بخاطر سنش ک بالا رفته بود ،ولی اتفاقا همه چی خیلی خوب پیش رفت ،انشالا برای شماهم همینطور هست،نگران نباشین اصلا
منم هنوز ختنه نکردم
گذاشتم ۴-۵ سالگیش
با بیهوشی
طبق نظر دکتر اورولوژی
الان دیگ خیلی بزرگه کاری نمیشه کرد که
چقدردیرختنه ش کردی معلومه میترسه چون میفهمه دیگ
چقدرررر دیر
کاشکی ببری جایی که بیهوش میکنن
هلاک میشه بچه من پسرم دوماهش بود انجام دادیم یکسره استامینوفن میدادم بازم تادوروز یکسره گریه کرد
چراانقد دیر گناه داره متوجه میشه
اگه واینسته باید ببری از اینا که بیهوش میکنن🤐 چرا تاالان نبردی
نمیشه استا بدی بخوابه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.