نی نی منم با سزارین‌ اسپینال ساعت ۲:۲۵ دقیقه ظهر بدنیا اومد🥺😍🍃💖

تصویر
۱۰ پاسخ

ای جانم ب سلامتی

مبارکههههههههه قدمش پر روزی باشه براتون🥹🥹🥹🥹❤️❤️❤️❤️

خیلی خیلی تبریک میگم عزیزم، قدمش پر خیر برکت باشه براتون زیر سایه پدر مادرش باشه همیشه 🧿🤲

خیلی قدمش مبارک باشه گلم 🌹
روش اسپینال چجوریه؟

عزیزم مبارکهه🫶

به سلامتی مبارک باشه گلم ♥️

ای جانم قدم نو رسیده مبارک

مبارکهه

اخیییی ننه دستاشو❤️❤️❤️
مبارکه. مامان گلی. قدمش پر برکت

بسلامتی مبارک باشه ♥️

سوال های مرتبط

مامان پرنسا🎀🧸 مامان پرنسا🎀🧸 ۹ ماهگی
مامان fandogh مامان fandogh ۶ ماهگی
مامان کامیاب مامان کامیاب ۲ ماهگی
مامان آریا 💙 مامان آریا 💙 ۱۵ ماهگی
مامان گردالو🧿 مامان گردالو🧿 ۶ ماهگی
مامان (◍•ᴗ•◍)❤︎ مامان (◍•ᴗ•◍)❤︎ ۱۰ ماهگی
مامان آقا دیان مامان آقا دیان ۴ ماهگی