اعتقادنداشته باش
پیش ویکه بچیه هر جیک ۴قل بسر دا بخینه و به خودای بسپره هیچی لینایی انشاالله
ناس و فلق زیاد بخون
هیچی عزیزم .همش غر بزن .بگو بدخوابه، گریه میکنه ،خوب شیر نمیخوره .به جان خودم جواب میده 🤣😅😅😅اطرافیان اگه بفهمن حالت روبراهه سریع دلشون حرکت میکنه و نظر میکنن
حساس نباش عزیزم منم یه مدت همش تو فکرچشم زخم واینا بودم هی بدتر میشد ولش کردم حالا میخوای یه کوچولو نمک بزار کنار بجه ت
هرچی حساس تر بدتر
وان یکاد بذار پیشش
حساس نباش چیزی نمیشه
ولی اگه همش ترس داشتی باشی ک فلان جا ببری بچه رو چشم میخوره
واقعا همین طوری میشه
اصلا اهمیت نده ب دلت نگیر
اسفند دود کن😕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.