بیکار باشم و حالشو داشته باشم اره
وگرنه بعد از خواب که بیدار بشه
بسلامتی زایمان کردی😍😍😍😍
من داره شیرمیخوره،اگه نگیرم همشو بالا میاره،اروق هم میگیرم بیدار میشه باز شیرمیخواد باز آروق میگیرم بیدارمیشه شده داستانی واسم😂
دارم میگیرم
نه به پهلوی چپ میخوابونم
من تا 15روزگی اینا میگرفتم
چون بعد شیر خوردن میخوابید و موقع اروغ گرفتن بیدار میشد و دیگه نمیخوابید دیگه نگرفتم
حتما بگیر که تو خواب شیر برنگرده تو مجرای تنفسیش
بله حتی آروغ نزد شما ۲۰ دقیقه عمودی نگهش دار
اره الان در حال اروغ گرفتنم😐😂 ببين بقيه بچه هارو نميدونم ولى بچه من اگه بخاد بخابه ك با بمب هم بيدار نميشه اگه نخاد بخابه هيييچ جوره نميخابه
اره من میگیرم
اگه آروغ نزنه همه رو بالا میاره یا هم درست نمیخوابه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.