اینا میونه شروع دردا باشه؟

تصویر
۸ پاسخ

ی سوال چرا اکثرا نصف شب درد زایمان میگیره
ینی میشه گفت تقریبا نود درصد نصف شب و دم صب زایمان میکن طبیعی

استرس نگیر فشار نیار حرکت نکن کار نکن تا منظم تر بشه وگرنه یهو میزه دیگه فعلا نمیاد

هنوز داری؟ انگار اولش ۱۰ دقیقه بود،بعد شده ۵ دقیقه یه بار، خیلی کوتاه شده ، رفتی بیمارستان؟

ترشح داری اینا

آره عزیزم

دردات شبیه ب چیه ؟؟

آره دختر
خودشه

میتونه؟

سوال های مرتبط

مامان دلوین🧸🍯 مامان دلوین🧸🍯 ۱۲ ماهگی
مامان نیکا مامان نیکا ۴ ماهگی
مامان نلا مامان نلا ۳ ماهگی
مامان مادر لیا مامان مادر لیا ۲ ماهگی
مامان ماهورا❤️ مامان ماهورا❤️ ۱۳ ماهگی
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 ۱۳ ماهگی
مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی