ی سوال چرا اکثرا نصف شب درد زایمان میگیره
ینی میشه گفت تقریبا نود درصد نصف شب و دم صب زایمان میکن طبیعی
استرس نگیر فشار نیار حرکت نکن کار نکن تا منظم تر بشه وگرنه یهو میزه دیگه فعلا نمیاد
هنوز داری؟ انگار اولش ۱۰ دقیقه بود،بعد شده ۵ دقیقه یه بار، خیلی کوتاه شده ، رفتی بیمارستان؟
ترشح داری اینا
آره عزیزم
دردات شبیه ب چیه ؟؟
آره دختر
خودشه
میتونه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.