۴ پاسخ

اره باید بدی
اما دوزش با زیر 2سال فرق داره
کلا همه آدما توی همه سینین باید ویتامین د بخورن
باید پزشک مقدارش بگه

فقط یک دوره بهش بده روزی یک سیسی بعد دوماه قطره ۱۲۰۰۰ هزار بخر هفته ای نیم سیسی گلم..چون د۳ جذبش خیلی کمه زیادش بدهست گلم

تصویر

برای منم ندادن فقط یه کپسول ویتامین ای داد همون جا بهش دادم خورد

من باز دیدم قبل دو میدادن و من ندادم .بعد دیگه از داروخانه تازگیا رفتم ۱۰۰۰ خریدم روزی یک سیسی یماه فیکس دادم

سوال های مرتبط

مامان هانا❤️👶🏻❤️ مامان هانا❤️👶🏻❤️ ۳ سالگی
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ❤عسلچه❤ مامان ❤عسلچه❤ ۲ سالگی