۵ پاسخ

بله امکانش هست

ب دکترت گفته بودی واسه دوقلو اقدام کردی

شانسی دیگه اگه ارثی داشته باشین وگرنه صددرصددوقلونمیشه

دارو مصرف کردین؟ امدول آزاد سازی باید بزنین؟

مبارک انشالله خيره

سوال های مرتبط