۴ پاسخ

منم اینجوریم عزیزم

من الان شش ماهه نمیشم

اره فکر کنم جون منم یبارشدم دیگه نشدم

اره اگه بچه شیر میدی طبیعیه .تا هورمونا درست بشه طول میکشه

سوال های مرتبط