من ۸ آزاد سازیمه علائم ندارم فقط هرازگاهیی یکی از سینه هام تیر میکشه،شما چند ساعت بعد آمپول اقدام کردین؟
🥲🥲🥲منم منفی
عکس رنگی رفتی؟
خیلیا ۱۸ سیکل تازه مثبت نشون میده
عجله نکن
بتا بده
لاقل iui میکردی
منم با فولیکول ۲۲ ۱۷ و ۷
اندومتر عالی
۱۳ ازاد سازی
سه روز قطع دوفامد
🥲💔 دل بیبی چک ندارم
شماچندروز بعداز امپولازادسازی بی بی چک زدین اینجا گفتین ۱۶یعنی ۱۶روز گذشته بعد زدین
منم همه کار کردمبشه این ماه پریود شدم
من بعداز ۴روز ک از امپول ازادسازی زدم لکه بینی داشتم شماهم داشتین چون میگن اگ لکه بینی داشته باشی یعنی تخمک آزاده شده
منم با فولی ۱۷ و ۱۸ و آزاد سازی بی بی منفی🥲
من از دیروز کمردرد شدیدی ودرد تخمدان راست وگاهی دل درد خفیفی میشه نمی دونم چی بشع
منم ۳تا فولیکول ۱۰و۱۲و۱۷روز ۱۴سیکل داشتم دوتا امپولازادسازی باهم زدم
شما فولیکول تون خوب بوده
شما علائم دارید یا نه
منم امروز ۱۰روز امروز امپول ازادسازی زدم نمی دونم چی بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.