من دارم بستری میشم واسه سزارین دعام کنید دوستان گل

۱۲ پاسخ

انشالله به سلامتی بغلش کنی

برای منم دعا کن خیلی خسته شدم شبا از دردای مختلف به خودم میپیچم😭😭
ایشالا صحیح و سالم کوچولو تو بغل بگیری

انشاالله بسلامتی بغل بگیری کوچولوتو، برای ماهم دعا کن 🥹❤️

ایشالله بع سلامتی نی نی تو بغل کنی برای منم دعا کن ایشالله سزارین بشم

انشالله به خوبی و سلامتی نینی تو بغل بگیری
برا منم دعا کن خیلی مشتاقممم برا این لحظه 🥺

انشاالله بسلامتی لطفاً واسه منم دعا کن بسلامت وبموقع بغلش کنم.چند هفته‌ای الان که بستری میکنن؟؟

ایشالله ب سلامتی زایمان کنی عزیزم🥺❤
منم یکم باید زایمان کنم خیلی میترسم😭

انشالله که همه چه بی خوبی پیش بره 😍

ای خدا انشاالله بسلامتی بغلش کنی 😍🤲🏻

بسلامتی عزیزم.ایشالا خودت و نی نی سالم وسلامت باشین و به خوشی در اغوش بگیریش .منم اومدم تست قند خونمو تکرار کنم.شما هم برای من دعا کن جوابم خوب باشه🥰🌸

ایشالله به راحتی و با سلامتی زایمان کنی قشنگم

انشالله بسلامتی برگردی منم دعا کن

سوال های مرتبط

مامان کوهیار مامان کوهیار ۷ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱ ماهگی