۱۱ پاسخ

شیر خودتو زیاد بهش بده

سلام عزیزم دخترم من با شیر خودم زردی بالا آورد من بهش فقط بهش شیر خشک دادم شیر خودم قطع کردم زردیش رفت ولی دیگه نمی‌دونم سینه بعدش بگیره یانه

جالبه که میبینم توی این برنامه یا جدیدا کسایی که بچه دار میشن میگم زردی داره شیر خشک بدید در صورتی که من برادر زادم زردی بالایی داشت دنیا اومد اون موقع چند دکتر مشورت گرفت زن داداشم میگفتن فقط شیر خودت رو بده بچه هایی که شیر مادر میخورن معمولا دفع بهتر و بیشتری دارن تا شیر خشک ، فقط زن داداش من یادمه خنکی میخورد و براش شیر خشت درست میکردیم میخورد و شیر میداد ،بچه بستری بود برای دستگاه زن داداشم اونجا بود تند تند شیر بده زردیش خیلی بالا بود و خدا رو شکر زودی خوب شد

شیر خودم در کنارش شیرخشک هم دادن
قطره شیرخشت از داروخانه گرفتم
بعد شستنش دوغ میریختم رو پاهاش بعدشم عرق کاسنی که گرمی بدنش گرفته بشه

شیر خشک و دستگاه آوردم خونه

من پیش فوق تخصص رفتم واسه زردی گفت فقط شیر مادره که زردی بچه رو پایین میاره هروی بیشتر شیر بدی دفع بیشتری داشته باشه بهتره زودتر خوب میشه

شیر خودت عالیه براش

منم شیر خشک دادم دستگاه اوردم خونه

با شیر خودت
و دستگاه در کنارش شیر خشک

من راستش فقط خنک نگه داری کردم و خوب شیر خورد و دستشویم کرد

عزیزم شیر خودتو نمیدی؟؟

سوال های مرتبط