روش نوشته ۳۱۰ تومن آزاد با سهمیه نمیدونم چند حساب کرد
برا من که در داروخانه میرم کدملی نمیگیرن میگن کلا ازاده یا کد ملیم که میگیرین همون قیمت روی جلد بهم میدن
ازاد۲۰۷
۱۵۵سهمیه
من پپتی میگیرم با سهمیه 500
سهمیه ۲۳۵
بستگی به مارک شیر خشک داره بین ۲۰۰تا ۳۰۰ با کدملی
۳۰۰ازاد ۲۵۰با کدملی
سهميه فكر كنم ٢٣٥ تومن ماه
آزاد قيمت روش ٢٨٥
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.