۸ پاسخ

روش نوشته ۳۱۰ تومن آزاد با سهمیه نمیدونم چند حساب کرد

برا من که در داروخانه میرم کدملی نمیگیرن میگن کلا ازاده یا کد ملیم که میگیرین همون قیمت روی جلد بهم میدن

ازاد۲۰۷
۱۵۵سهمیه

من پپتی میگیرم با سهمیه 500

سهمیه ۲۳۵

بستگی به مارک شیر خشک داره بین ۲۰۰تا ۳۰۰ با کدملی

۳۰۰ازاد ۲۵۰با کدملی

سهميه فكر كنم ٢٣٥ تومن ماه
آزاد قيمت روش ٢٨٥

سوال های مرتبط

مامان آرسام و دوقلوها مامان آرسام و دوقلوها ۱۲ ماهگی