آزاد گرفتم این هفته کلا
بله من گرفتم گفتن آزاده سیستم قطه ۲۸۵ اپتامیل ساده اما کد ملی رو هم گرفت ازم!!!! گفتم چرا گفت باید ثبت بشه گفتم داری پول آزاد میگیری چیو ثبت میکنی؟ گفت باید ثبت شه خانوم🤨🤨گفتم این ماه تعداد شیرهایی که آزاد یا دولتی میخرم حواسم باشه ببینم اون عنتر خانوم با من آزاد حساب میکنه بعد تو سیستم با کد ملی ثبت میکنه!
مثه اینکه جدیدا سیستما رو قطع کردن
خوبه من زیاد گرفتم
من گرفتم ولی همرو آزاد داد سیستم قطع بود
دیشب آزاد گرفتم سیستم قطع بود
من یدونه ازاد امروز گرفتم
ازاد گرفتیم
میگن سیستما قطعه
آزاده فرق آنچنانی ام نداشت ۱۰۰ اختلاف داشت
من دوروز پیش هم دولتی گرفتنم هم ازاد
آزاد گرفتم
من ازاد گرفتم سایت بسته بود
همسرم ازاد گرفته سیستم قطعه
آزاد گرفتم دیشب
بله هفته پیش با سهمیه۶تا امروز ازاد ۲تا
من اواسط هفته دوتا با سهمیه گرفتم دیشب رفتم بازم بگیرم سیستم قطع بود آزاد گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.