۵ پاسخ

یعنی وقتی یه کار غلطی میکنه یه کسی باید حتما بچش یه طوریش بشه که بفهمی اشتباهه؟ وقتی دکتر و همه میگن نباید داد تا درس عبرت نگیرن میگی پس خوبه 🫥

حتی بچه های رفلاکسی که مشکل دارن و وزن نمیگیرن هم دکتر میگه ۴ ماهگی بدن ۳ خیلی زوده ، برای چی کمکی بدی ؟

البته از س ماهگی فقط لعاب بزنج‌بهش میدادن تا چهار ماهگی فرنی ا بهش داد

اخ فامیلامون همشون از س ماهگی میدن هیچشون نشده

از 3 ماهگی دیگه خیییییلی زوده
بچه های رفلاکسی با مشورت دکتر میتونن از پایان 4ماهگی شروع کنن

سوال های مرتبط

مامان پسرکم ودخترکم❤️ مامان پسرکم ودخترکم❤️ ۵ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۳ ماهگی