یعنی وقتی یه کار غلطی میکنه یه کسی باید حتما بچش یه طوریش بشه که بفهمی اشتباهه؟ وقتی دکتر و همه میگن نباید داد تا درس عبرت نگیرن میگی پس خوبه 🫥
حتی بچه های رفلاکسی که مشکل دارن و وزن نمیگیرن هم دکتر میگه ۴ ماهگی بدن ۳ خیلی زوده ، برای چی کمکی بدی ؟
البته از س ماهگی فقط لعاب بزنجبهش میدادن تا چهار ماهگی فرنی ا بهش داد
اخ فامیلامون همشون از س ماهگی میدن هیچشون نشده
از 3 ماهگی دیگه خیییییلی زوده
بچه های رفلاکسی با مشورت دکتر میتونن از پایان 4ماهگی شروع کنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.