۶ پاسخ

عزیزم به نوزادایی که رفلاکس دارن زودتر غذا میدن نه بچه‌هایی که مشکل ندارن بزارید شیرشونو بخورن چرا انقد عجله دارید

من بعد از واکسن ۴ ماهگی ی هفته بعدش دادم

دکترمیگه باید به وقت خودش باشه چون معدشون توانایی هضم نداره ممکنه باعث سو هاضمه بشه

من الان از دکتر پسرم اومدم. فوق تخصص نوزادان هست. به من گفت پایان ۶ ماه. زودتر اصلا برای معدشون خوب نیست مگر شرایط خاص که پزشک تشخیص بده. شما هم مشورت کن حتما قبل ازینکه شروع کنی.

سوال منم هست

من می‌خوام بدم

سوال های مرتبط