چرااینجوریه؟حس میکنی آب داخلشه.بنظرم حتما یه دکترببر نشونش بده
ببرش دکتر اذیت میکنه بچه رو
دختر من اندازه توپ نافش زده بود بیرون تو یک ماهگی فوق تخصص جراحی اطفال بردمش با فوق تخصص کودکان هر دو گفتن مشکلی نیست و خودش به مرور درست میشه
خداروشکر الان داره کم کم میره داخل و خوب میشه بخاطر زیاد گریه کردن یا زیاد زور زدن و کولیک هست
برای اطمینان به ی دکتر حتما نشون بدین ممکنه نشونه فتق ناف باشه
زیاد گرفته میکنه زور میزنه؟
هیچ مشکلی نداره خودش برطرف میشه
گریه زیاد میکنه. و زور میزنه؟؟؟؟
ببر دکتر غیر طبیعیه
ندیدم تاحالا. میخوای ببردکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.