مامانا چرا ناف بچم اینجوریه تجربه دارین

تصویر
۹ پاسخ

چرااینجوریه؟حس می‌کنی آب داخلشه.بنظرم حتما یه دکترببر نشونش بده

ببرش دکتر اذیت میکنه بچه رو

دختر من اندازه توپ نافش زده بود بیرون تو یک ماهگی فوق تخصص جراحی اطفال بردمش با فوق تخصص کودکان هر دو گفتن مشکلی نیست و خودش به مرور درست میشه
خداروشکر الان داره کم کم می‌ره داخل و خوب میشه بخاطر زیاد گریه کردن یا زیاد زور زدن و کولیک هست

برای اطمینان به ی دکتر حتما نشون بدین ممکنه نشونه فتق ناف باشه

زیاد گرفته می‌کنه زور میزنه؟

هیچ مشکلی نداره خودش برطرف میشه

گریه زیاد میکنه. و زور میزنه؟؟؟؟

ببر دکتر غیر طبیعیه

ندیدم تاحالا. میخوای ببردکتر

سوال های مرتبط

مامان ارسلان ارغوان مامان ارسلان ارغوان ۱۲ ماهگی
مامان نفسای من ❤️❤️ مامان نفسای من ❤️❤️ ۱۷ ماهگی
مامان 🤍 دلسا 🤍 مامان 🤍 دلسا 🤍 ۷ ماهگی
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 ۱۳ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۲ ماهگی
مامان سلن مامان سلن ۳ ماهگی