۳ پاسخ

نه نمیخاد ببری من سر همین چیزا ک صداش گرفته خس خس سینه داشت عطسه میکرد ۳بار بردمش متخصص نوزادان و همشون و هم گفتن اینا تو نوزادی طبیعی بچه هیچ مشکلی نداره الکی فقط هردفعه ۷۰۰تومن ویزیت میدادم🥴

رفلاکس نداره پسر من رفلاکس داره صداش میگیره

سینش خس خس نمیکنه
بی اشتها نشده

سوال های مرتبط