نه نمیخاد ببری من سر همین چیزا ک صداش گرفته خس خس سینه داشت عطسه میکرد ۳بار بردمش متخصص نوزادان و همشون و هم گفتن اینا تو نوزادی طبیعی بچه هیچ مشکلی نداره الکی فقط هردفعه ۷۰۰تومن ویزیت میدادم🥴
رفلاکس نداره پسر من رفلاکس داره صداش میگیره
سینش خس خس نمیکنه
بی اشتها نشده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.