۲۲ تیر
ای عزیزم به سلامتی ایشالله همین دیروز بود دیدم تاپیک بارداری گذاشتی..🥰چقدر زود گذشت
انشالله به سلامتی بغل بگیری جوجه نازتو
۲ تیر
ولی میگن اکثرا موقع پریود میشن همون موقع زایمان میکنن راسته؟
سلام منم 23 تیر تاریخ زایمان زده
من ۱۷ تیر تاریخ انتی.ولی دکترم گفته یک هفته دیگه برم معاینه لگنی
برای من ۱۴ تیر انشالا؛ به اصرار خودم
سلام من ۱۳تیرنوبت داده
سلام گلم از ۱۰ تا ۱۴ تیر هر وقت بخوام ..
آخرین ویزیتم ۷ تیره برم با دکترم مشورت کنم اما نظرش ۱۲ بود
البته ما هفته هامون یکیه ممکنه چهار پنج روز باهم فرق داشته باشیم
سلام عزیزم واسه منو ۱۴ تیر داده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.