خانما تیروئید کم کار خطرناکه ؟مشکلی برا جنین پیش نمیاد

۷ پاسخ

حتما باید تحت نظر دکتر غدد باشی…

بله تیرویید کم کار جلوی رشد مغز جنین رو میگیره. باید درمان بشه حتما

من رو ۵ بودم قرص تازه شروع کردم

قرص داره عزیزم،،منم تیروئیدم ۳.۸ بود،،توی بارداری باید زیر ۲.۵ باشه حتما،،دکتر برام قرص لووتیروکسین ۵۰ نوشت هر روز ناشتا خوردم اومد پایین خوب شد

اگر قرص بخوری کنترلش کنی نه خطر ندارع

قرص بخور همین

منم دارم هم بارداری اول هم این ن قرص میخوری کنترله

سوال های مرتبط