۳ پاسخ

بستگی به خودت داره ببینم بچه میخوای یا نه هر کسی یه نظر داره خواهر من 3تا دختر داره

من دوتا دختر دارم وبزرگ شدن بعد الان پسرم نوزده ماهشه

اومد و سومی هم دختر شد اونوقت چی اگه با روش تعیین جنسیت باشه ک صددرصد پسر شه و اینکه اوضاع مالی و روحی و روانی و جسمی هم اوکی باشه اونوقت اره

سوال های مرتبط