بستگی به خودت داره ببینم بچه میخوای یا نه هر کسی یه نظر داره خواهر من 3تا دختر داره
من دوتا دختر دارم وبزرگ شدن بعد الان پسرم نوزده ماهشه
اومد و سومی هم دختر شد اونوقت چی اگه با روش تعیین جنسیت باشه ک صددرصد پسر شه و اینکه اوضاع مالی و روحی و روانی و جسمی هم اوکی باشه اونوقت اره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.