هیچی فقط لعنت میفرستیم به باعث و بانیش و به امید نابودیشون
امسال میوه فروشیا خلوت مرغ فروشیا خلوت گوشت فروشی ها از آدم خلوت سفره ها خالی یخچالها خالی آخ وطنم آخ مردم بیچارهمون که حسرت خریدن یه میوه به دلشون مونده وشرمنده زن و بچه شدن امیدوارم خدا فقط خدایی که زورمدار وقدرت مطلق ریشه ظلم از سر مردم که همه جوره تو فشارن از ته ریشه کن کنه ونجاتمون بده 🤲🤍
عزیزم والا ما ک داریم پاره میشیم یا گزونی
ولی یسریا چنان خزجای میکنن با خودم میگم ینی گرونی فق واس ماس؟!
داریم هرلحظه آب میشیم دارم دق میکنم آیلین باید امسال بفرستم پیش دبستانی شهریه اونو از کجا بیارم!!!کفش و کیف و لوازم تحریر و لباسم هست ازینور رادین کوچیک و مخارج زندگی بالا و مستاجر.....
خیلی غصه میخوریم
خیلی خوبه اوضاع کی میگه بده
روغن خریدم ۷۰۰وخوردی(قیمت قدیم)(قیمت جدید ۱۲۰۰)ذوقم میکنیم کی میگه بد بختیم😂
خانوما پوشک رو چکار میکنید راسته شده بسته ای ۸۵۰؟
فقط میتونم بگم خسسسسته ام همش دنبال کاری چیزی تو خونه برای خودمم ولی اخه با سه تا بچه چیکار میتونم بکنم 😔😔
ما فقط منتظریم آخر ماه بشن حقوق بگیریم
هم من هم شوهرم کار میکنیم
اونوقت آخر ماه که حقوق میگیریم تا دهم نمیشه تموم میشه باز منتظر آخر ماهیم
زندگیمون همینجوری رف پیر شدیم نتونستیم لذت زندگی ببریم
یک هفته قبل برنج گرفتیم ۲۳۰۰ امروز ۳۴۰۰ واقعا نمیدونم با چ منطقی قیمت ها داره میره بالا
امید بخدا گ مشکلات حل بشه
نمیدونم چی بگم واقعا جای تاسف داره
کاری نمیتونیم بکنیم هرروز فقیرتراز دیروز فقط فحش میدیم موقع خرید
شاید فرجی بشه
نشسته ایم به در نگاه میکنیم
پوشک شده ۹۰۰ تومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.