۴ پاسخ

از اواخر دوماهگیش دکترش گف ژل بزن مرحله بعد استامینوفن بمال خوب نشد شبا بیقراری کرد استامینوفن بده اولیش باریج بود ک گرفتم قیمتشم ۷۰

قبلا تو کامنتا خونده بودم ژل باریج ولی نمیدونم الان اوکیه بزنم یا ن

یکم که گذشت رفت پنج ماهگی من پستونک میوه خوری میوه میذارم مبذارم یخذبزنه بعد میدم بکشه رو لثه هاش خیلی آرومش میکنه

وای دختر منم اینو جواب بدن منم ببینم

سوال های مرتبط