۲۰ پاسخ

من اینجام😬😬😬
ولی دوشنبه نوبت زایمان دارم

من 20تیره بهم گفت برا سز

منم ۱۰تیر تاریخ زایمانه کاش زودتر بزام😮‍💨😩

من 38 هفته و 4 روز کیسه آبم پوشید دیگه خودتو دیر یا زود آماده زایمان کن

منم ۱۵ تیر زده برام

منم گهواره زده ۱۱ تیر دقیقا ، ولی نوبت سز زدم ۳ تیر 🥰

من ۱۴ تیر زایمانمه

عه یه روزیم

ب منم تاریخ ۱۵زده
ولی دکتر معاینه کرد گفت تااون موقع نمیمونی زودتر زایمان میکنی ان شا الله

منم ۱۵تیرم🥺😃

من که سزارینم بین ۹تا ۱۱ ام قراره تاریخ بهم بده

من دکتر اول تیر برام تاریخ زده ۳۱خرداد ساعت ۱۲به بعد که بچه بشه اول تیر😂

جان😂

من ۶ تیر زدع حالا بازم نمدونم🤥

من تاریخ زایمانم ۱۲تیره تو ۱۱

من هفته ی دیگه میخوام برم دکتر اگه تا اونموقع نیومد دیگه بستری میکنن تا به زور بیاد😅😅

من تاریخ طبیعی زده ۱۴ ام ولی هفتم بهم نوبت سزارین داده بهم

به من ۱۰ ام نوبت سزارین داده، شما طبیعی اید؟

چقد دور میگذره

الهی بگردمت ایشالله بسلامتی زایمان کنی

سوال های مرتبط