خانوما بچه های که زود به دنیا میان همشون سزارین میشن؟

۳ پاسخ

ن ممکنه طبیعی هم باشن
من خاهرشورم ۳۶ هفته یهو دردش گرف طبیعی ب دنیا اورد

ن ممکنه طبیعی بیان

نه نمیشن بستگی به خانوم باردار داره که چه مشکلی دارن

سوال های مرتبط

مامان تو دلی💗 مامان تو دلی💗 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آرکان مامان آرکان روزهای ابتدایی تولد