خانمها ، دوقلوها هفته چند به دنیا میان

۲۰ پاسخ

از ۳۶ هفته بر میدارن معمولا، بستگی به سونوی رشدشون داره اگه خوب باشه و بتونی‌نگه‌داری‌تا‌۳۸ هم‌نگه‌میدارن. من خودم ۳۴ هفته اورژانسی شدم

منکه 36و یکی دوروز بهم وقت داد

۳۷هفته

من ۳۴ دردم گرفت اومدن

منم ۳۶ هفته ۵ روز سزارین شدم

سلام منم دوقلو اگ از سی چهار هفته ب بعدبدنیابیان باید توی اسیو بمونن یانه از چندهفته میرن تو ای سیو

36 هفته و 1 روز بدنیا آمدن

بستگی به شرایط داره
من قراره ۳۷ هفته و ۶ روز زایمان کنم

برای من ۳۷ هفته دو روز اورژانسی ب دنیا اومدن

من ۳۵ دوهفته دستگاه بودن

بچهای من ۲۸ هفته ب دنیا اومدن دو ماه ان ای سیو بستری بودن

من ۳۸هفته یک روز وقت زایمانه

من ۳۴ هفته و ۵ روز بدنیا اومدن

برا من ۳۶ هفته

به من ۳۸ هفته وقت داد۳۵ هفته به دنیا اومدن

بین ۳۶ تا ۳۸ هفته زایمان میکنن
گاهی اوقات اگه قرار باشه زودتر دنیا بیان هم دکتر آمپول ریه میزنه

من ۳۶ هفته زایمان کردم

معمولا زایمان دوقلویی از ۳۶هفتع هس خودم ۳۶هفتع زایمان کردم از زایمان تک قلویی فرق داره زودتر اتفاق میوفته

دکتر بهم ۳۷ هفته و چهار روز وقت داده بود.که ۳۵ هفته بدنیا اومدن

البته بیمارستان دولتی تا 38هفته باید بمونی زودتر بر نمیدارن. مگر اورژانسی بشی

سوال های مرتبط

مامان رادمهر🩵 مامان رادمهر🩵 ۳ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نیل🌙و دوقلوها مامان نیل🌙و دوقلوها هفته هفتم بارداری
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 ۴ ماهگی
مامان قندونبات مامان قندونبات هفته دوازدهم بارداری
مامان آدوین مامان آدوین هفته دهم بارداری
مامان نیلسا مامان نیلسا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری
مامان فندق 🥹❤️ مامان فندق 🥹❤️ هفته نوزدهم بارداری