بیشتر بچه ها ۴۰ هفته به دنیا میان؟

۷ پاسخ

من 38هفتع طبیعی زایمان کردم

واسه من جفتشون ۳۸ هفته

من قبلی سزارین بودم دکترم چون وزن بچه کم بود عمل کرد موند ۴۰ هفته

بدن به بدن فرق می‌کنه ممکنه تا ۴۲طول بکشه
من خانمی میشناسم که تو ۴۲هفته سزارین کرد خودشم دکتر از تبریز اومد خوی

من ۳۸هفته دردم اومد و شبش کیسه ابم پاره شد و دو روز بیمارستان بودم گذاشتن درد بکشم بعد سزارین شدم😐

نه عشقم سزارین معمولا ۳۸هفتس
طبیعی ام هروقت درد شروع بشه که تا ۴۰هفته شروع نشه میری بیمارستان ماساژ القایی میدن و امپول میزنن شروع میشه روند زایمان

مال من 41 هفته دنیا اومد قراربود طبیعی بشه مدفوع کرد

سوال های مرتبط

مامان تو دلی💗 مامان تو دلی💗 هفته سی‌ام بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها هفته سی‌ودوم بارداری
مامان همتا خانوم💝 مامان همتا خانوم💝 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهوا🌕💗🎀 مامان مهوا🌕💗🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 ۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری