۵ پاسخ

خوبه عزیزم عالیه

وزنش که خیلی خوبه
اونم دوماهگی اینقدره ماشالله واقعا من دخترم چهارماهشه شش کیلوعه

بیا عزیزم خودت ببین چجوریه

تصویر

وزنش خوبه،الکی بخودت استرس نده

هر ماهو یه کیلو حساب کن . تقریبا ۶ کیلو ایتا

سوال های مرتبط