۲ پاسخ

چرابالامیارهههههه 😑
شایدبخاطراستامینوفن
اگه شدیدبالامیاره ببر اورژانس چون طبیعی نیست
درد،لنگیدن،تب،بی اشتهایی،قرمزی،ورم جای واکسن طبیعیه

تب نداره؟

سوال های مرتبط