خانوما شما توهفته ی من رابطه دارین؟

۱۴ پاسخ

فقط ۲ بار
منع نبودم
چون یه سقط داشتم هم خودم هم همسرم میترسیدیم
الانم انتظار ماه نهم رو میکشه😂

اره از اول داشتیم ولی الان نمیتونم تکون بخورم دیگه خیلی کم داریم خودمم جدیدا ارضا نمیشم شوهرم خودش میره

من داشتم تا همین چند روز پیش. رفتم دکتر بخاطر طول سرویکس ممنوع کرد

من بخاطر سرویکسم از همون اول کنسل شد

از اول تا حالا داشتم
البته دکترت باید نظر بده

من از سه ماهگی تا الان رابطه نداشتم ماه آخر می‌خوام دوباره شروع کنم

اره داریم

من ک بی حس شدم
اصن حال نمیده رابطه درد هم میکنه موقع رابطه دیگه نمیزارم 🫠🤕

ارع اما کم
چون خیلی سخت شده. انگار پوست شکمم دارع کشیده میشع اون لحظه

بستگی ب شرایط خودت داره عزیزم از بقیه سوال نکن
وضعیتت چطوره مشکلی نداشته باشی وهمه چیت خوبه میتونی رابطه داشته باشی
از دکترت بپرس

بله

آره داشتم عزیزم

بله

آره گلم

سوال های مرتبط

مامان معجزه های خدا مامان معجزه های خدا ۱ ماهگی
مامان شاه پسر🩵 مامان شاه پسر🩵 ۶ ماهگی