سلام خواهرا هزینه سزارین دوم امسال چقدره؟؟
دکترم خودش پول میگیرع؟؟

۳ پاسخ

دکترخودت باشه بله میگیره ولی دولتی نه زن داداشم دکتر خودش بود دکترش تو بیمارستان زیر میزنی ۷ ملیون گرفت هزینه بیمارستان ۲۴ ملیون شد

دولتی رایگان و دکتر کشیک انجام میده ولی اگه بخوای دکتر خودت بیاد آره باید بری مطب پول بدی و بیمارستانم که همشون خصوصی میرن

سزارین دوم ک دولتی بری رایگانه

سوال های مرتبط

مامان جانان و گردو مامان جانان و گردو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان لیمو مامان لیمو ۷ ماهگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان علی‌ مامان علی‌ هفته بیست‌وهفتم بارداری