دکترخودت باشه بله میگیره ولی دولتی نه زن داداشم دکتر خودش بود دکترش تو بیمارستان زیر میزنی ۷ ملیون گرفت هزینه بیمارستان ۲۴ ملیون شد
دولتی رایگان و دکتر کشیک انجام میده ولی اگه بخوای دکتر خودت بیاد آره باید بری مطب پول بدی و بیمارستانم که همشون خصوصی میرن
سزارین دوم ک دولتی بری رایگانه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.