۲۲ پاسخ

من ماه پیش3/200 دادم
ازمایشم 1100

من ازمایشش شد ۱۱۰۰ و سونو شد ۱۷۵۰
هردوتا هم آزاد حساب شد

۱۳۰۰ آزمایش
۱۰۶۰ سونو تازه رفتم

ممنونم❤️

من ازاد یک تومن شد

من سونو950شده بود
آزمایش 1200

من انجام دادم ۱۸۰۰ شد ازمایش با سونو

من رفتم نیلو تو ونک ۲۵۰۰
ازمایشمم ۱۲۰۰

ازمایش یک سونو ۱۱۰۰

آزمایش ۸۰۰ شد
سونو ۱۳۰۰

۲۵۰۰سنو با سنو داپلر
۱۱۰۰ آزمایش
ازمایش سلفری هم ۸۸۰۰

من سونو با بیمه سلامت شد 645هزار
اما آزمایشش آزاده بیمه تعلق نمیگیره 1110شد

سونو۱۵۰۰آزمایش ۱۵۰۰

ازمایش و سونی دوتاش دوتمن با دفترچه

من انجام دادم۱۸۰۰ شد آزمایشش

سونوی ان تی ۱۱۸۰ آزمایش خونش ۱۱۰۰

من آزاد رفتم یک ونهصد شد

به من گفتن بابیمه سلامت تقریبا میشه ۲۵۰۰

من انجام دادم ۱۱۵۰

ازمایشش یه تومنی هست.سونومم شد 1400

من یکماه پیش برای خواهرم پرسیدم ۲ تومن

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان هلو🍑 مامان هلو🍑 هفته بیستم بارداری
مامان روشنایی مامان روشنایی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نویان💙💙 مامان نویان💙💙 ۷ ماهگی
بابای آرشیدا بابای آرشیدا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته چهاردهم بارداری
مامان رهام مامان رهام هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان علی‌ مامان علی‌ هفته بیست‌وهفتم بارداری